söndag, november 1

Update!

Jag ligger här och väntar på maten. Pappa är kock idag, så jag väntar tålmodigt. Jag va tvungen att ta en powernap förut, sen kunde jag ta mej i kragen och läsa. Riktigt effetktivt det där med powernapar. Tumme upp för det!(Y) Jag tror dessutom Nattis och Mamma kom hem från sin hopptävling. Men jag är för lat för att egentligen gå och kolla.

Anyway, vet inte riktigt vad jag ska berätta, det är litte segt liksom. Kanske ska uppdatera mina läsare om vem jag är? Bara ör att ha nått att skriva? Varför inte liksom?

Jag heter Linda, borde ni veta :P Fyllde arton för typ två månader sen snart. Jag pluggar ännu samhäll ekonomi och egentligen kastar bort min tid, men det får va som det är. Allt jag egentligen vill är att rida, men inte ens det hinner jag med bara för att jag ska behöva gå till skolan. Jobbar på Rasta i Brålanda, säg "Linda" ingen vet vem jag är, säg istället "Rasta-Linda" och betydligt fler vet vem jag är.

Jag är singel igen, det är typ fem veckor sen det blev så nu, men va bäst så. I cowgirled up och insåg att det funkade inte med det livet jag lever, det bara är så. That's it! Ibland för man bara inse, och i mitt val mellan kär och karriär vet alla mitt svar; KARRIÄR!

Mina dagar fylls av skolan och jobb varvat med ridning och fest typ. Mycket socialt umgänge. Så det är ganska mycket mitt liv just nu.

Pusss så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar