fredag, november 13

God morgon!

Okej, det kunde nog kanske vart en bättre morgon, det är pissigt väder ute, inget regn elelr så, men ändå. Anyway, jag är glad i alla fall. :) Har ätit frukost och sånt. Vart i stallet och frukostfodrat. Nu sitter jag här, men ska snart pysa iväg.

Stallet ska skötas lite snabbt och kvickt idag eftersom jag har lite späckat schema för dagen. Ingen skola though, kände att insprationen tröt på den punkten och jag orkar inte emd den just nu. Skitsnack och lögner, det vill jag inte tillbaka till just nu. Får peppa mej för det nästa vecka ist.

Dagens planer är istället följande;
  • Slänga ut valparna
  • "Byta kläder" på hästarna och släppa ut dom
  • Mocka bajs. ;)
  • Ta in Goofy, Skoning för han idag
  • Duscha och fixa mej
  • Fara till Simone
  • Fara med skaran på jobb till Göteborg
  • Abba-musikal! :D

Kiss and love biatches!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar