söndag, oktober 18

En sån där kväll när man inte vill komma hem.....

Det är idag det, just denna kväll. Kände mej inte alls välkommen hem, fattar inte varför. Men allt verkar så surt här hemma. Det knäcker mej på riktigt, det är sånna kvällar jag inte vill komma hem, då jag egentligen bara vill slippa åka hem. Då jag vill att nån bara ska komma och rädda mej härifrån, säga att jag inte behöver åka hem och erbjuda mej sin axel att gråta ut emot.

Nu får jag torka tårarna och sluta bete mej som jag vore fem år, det här går aldrig. Jag måste tuffa till mej och ta tag i den satans j*vla Organisation och ledarskapen, det ser ut som det blir att dygna kanske... Hmm, ska upp och rida i morron innan skolan. That's it. Känns inte värt att somna, kommer inte komma upp i tid då. Tål att tänkas på.

Höres kanske om en stund igen....

1 kommentar:

  1. Jag behöver också en axel att gråta mot. Kanske ska vi sitta å böla hela veckan i karlsborg istället för att plugga teori?

    SvaraRadera