torsdag, oktober 22

Vilken dag!

Torsdag, torsdag, älskade torsdag. Eftersom jag är ruggigt trött nu ska jag dra detta i snabba drag och inte all för invecklat, det orks fan inte. Skolan va helt okej antar jag; UF flöt på bra, Provet, jaah, vad ska man säga, faila jag inte så blir jag förvånad... Efter skolan stack jag till Vatten palatset och simmade, hemskt skönt att i princip simma helt själv, bara en till på banan. Enda fördelen med Vänersborgs pool är att banorna är så breda så man behöver itne simma på andra när man mötes eller ska simma om. SKÖNT! Tog bussen hem va gött segt. Busschaufför som inte verkade kunna köra buss. Gaah på sånt!

Väl hemma gällde stallet; mockning och sånt. Fixa Smokie för en tur till Nuntorp, jag skulle vart på uteridbanan, men det gick banne mej inte. Det va som en swimmingpool, fyfan! Det fick bli lite roundpen arbete ist. Smokie skötte sej bra.

Det va väl dagens händelser, nu väntar min kudde på mej mindre tålmodigt. GOd Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar