torsdag, oktober 8

I skolan

Jaah, men då sitter jag i skolan, närmare bestämt biblioteket. Fördelen emd torsdagar är att det är så lite folk i skolan på morgonen, vilket är rätt skönt (Y) I alla fall, Jag sitetr och är hemskt slapp. Har tryckt ihop mej på den lilla stolen i nått som liknar en skräddar ställning. Haha, ser säkert rätt kul ut, men det skiter jag faktiskt i. har skrivit ut mina filosofipapper jag satt och slet för att skriva ihop igår. så nu hoppas jag f*n det går vägen. Annars blir jag arg på riktigt, honest.

Men i alla fall, sånt ligegr det till, dagen ska alltså spenderas i skolan, sen ska jag plugga som en gris ikväll. Har rättskunskap till i morgon, och den lär juh göras helt eneklt. That's it. Så hästisch får vila idag också. Tror jag... :P

Tales biatches! (Y)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar