onsdag, oktober 28

Sängen är intagen

Nu är dagen snart över; Ligger äntligen i sängen. Efter en välfylld dag så har jag äntligen kunnat slappna av lite.

Jag och Maria tog Volvon i morse och rullade iväg till Liza och hämtade upp ny Country Mix. Fika och massa prat. Eventuella arbeten och sånt. Anyway, efetr Liza stack vi till Trollhättan och hämta pass samt handlade lite.

Sedan väl hemma så blev det stallet och sedan lägga igen hålor på framfartsvägen har en tredjedel kvar typ. Sen tog jag mitt lskade vrålåk, Volvo BM 660(fina graj det ;D ) och åkte och hämtade Ida. Hon har åkte traktor för första gången i hela sitt liv! ;)

Nu är jag för övrigt blond igen.:) Ida färgade mitt hår. :) Men nu har vi lämnat av henne hemma igen och jag ligger i sängen och zappar på tv:n. Lite halv slapp, i morgon gäller jobb och sen rida! :D

Puuussss biatches!(L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar