torsdag, oktober 1

Jooh, men god morgon! :)

God morgon alla bloggläsare :)
Hoppas ni sovit bra under nattenn,d et har jag så fort jag somnade igår så glömde jag bort mitt illamående, tack och lov, för det va verkligen inget rockigt alls. Usch och fy för att må som jag gjorde. Det blev inget simmande idag, så nu sitter jag i skolan och fördriver tiden istället. Det är itne helelr så rockigt, men vad ska man göra? Ingen aning. Hur som helst så, Smokie ska få sin tappsko påslagen nu under morgonen. så jag kan rida senare ikväll när jag kommer hem, men först ska skolan och ett möte genomlidas.

Jag ska behöva åka ännu en gång till Grästorp och gå till banken som ska snacka om min ekonomi. Ohyes! Mindre kul kanske. Anyway, så ligger det till, efter det så blir det banne mej stallet! :D Idag SKA jag få rida.

Hade så länge biatches! (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar