tisdag, oktober 13

Men i skolan då! :O

Jaah, jag tror bestämt att jag kan börja simma senare, för jag är ALLTID i skolan vid typ nio. Likom hallå, jag börjar om två timmar! Not fun! : Anyway, Gött skönt att simma idag. Men jag mår ändå botten, spykänslan ligger där i magen, jag kanske håller på att bli sjuk? I h-vete heller, det hinns fan inte.

Jag ska sluta tycka synd om mej själv nu. However, det är skolan som gäller fram till typ tre, yey! Sedan blir det stallet och sånt hemma. Ska till ridhuset och frysa röven av mej ikväll. Simones förslag på en film hemma hos henne låter mycket bättre, jag får nog överväga detta. Hmm... Men jag BÖR rida.

I alla fall, gårdagen hann/orkade jag inte berätta så mycket om jag va helt slut när jag kom hem från yogan. Men jag åkte direkt till trollhättan och hamnade tillslut på Espresso House med en stor kopp kaffe, och Jenny med sällskap. Riktigt trevligt. Finns inte så mycket att förtälja direkt. Red juh innan skolan, det gick helt "okej" till sist.

Jag måste göra nått åt min provosoriska header bild, men jag har ingen inspration. En kram någon? Nu när jag verkligen behöver den som mest!

Gud vad jag saknar sommaren; värmen, solen, händlserna. Ge mej sommar nu illa kvickt! Jag behöver den!
Bild på mej och Smokie från Nuntorp i juli.

Puss biatches! (L)

1 kommentar:

  1. Jag kan ge dej många kramar, Kramkalas hela helgen?

    SvaraRadera