torsdag, oktober 22

I skolan, tordag!

Det är torsdag, vilket innebär kombi-dag i skolan, men också fredag i morron, :D Och fredag denna månaden innebär LÖN! Det är löning i morron, vilket kommer sitta rätt fint just nu, har levt på noll och ingenting det senaste. Anyway, jag sitter i skolan, men börjar inte förän halv tio. Ska ha UF först och efter lunch är det upphämtning, jag ska göra ett prov som dom andra i min älskade Östermalm-klass (som vissa vill kalla den) gjorde en dag när jag va sjuk.

What so ever, efter skolan idag gäller stallet och sedan fixa inför engelska skrivningen jag har i morron, Mindre rockigt, men ska gå dit med ett bigsmile och bara skriva, det kan inte gå annat än åt h-vete. Men jag räknar med att göra provet på typ en timme och sedan tänkte jag dra och simma en sväng innan bussen går hem. Vi får se vad som hinns med.

För övrigt så är antingen facebook eller min dator cp; det går verkligen inte att komma nån stans på facebook, det är hur segt som helst och jag blir galen på det. GAAAH!

Min helg kommer också se ut som följande;
Fredag- skolan, sen jobbar jag kvällen.
Lördag- Jobbar morgon, sen vet jag inte; RockaBilly på Carinas, Drifters på Swania, säkert nått annat också?
Söndag- Jobbar kväll

Puss så länge! (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar