tisdag, oktober 20

Okej, orken försvann igår

Förlåt, jag vet att jag skulle skriva när jag kom hem igår, men det fanns ingen ork. Jag va döds hungrig och va verkligen tvungen att äta nått, sen va jag död.

Jag måste bara berätta; När jag åkte till Uddevalla förra helgen, då jag va skit sen till bussen och hade en spritflaska i handen (oöppnad) som jag inte hunnit stoppa ner i väskan, eftersom jag va just sen, så gnällde buss chauffören över den, (jag tror dock det va på skoj mest). I alla fall, snubben körde bussen hem igår från Trollhättan as well. Hahaha, skit komiskt, det första jag gjorde när jag såg att det va samma kille va att skratta för mej själv. LoL Trevlig karl ändå! ;)

Nu sitter jag iallafall vid frkost bordet, för första gången på en evighet äter jag en riktig frukost på en tisdag. Känner mej redig.:) Ska iväg och simma, ska bli gött skönt!

Puussss så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar