torsdag, oktober 1

I bilen på väg hem!

Nu har jag då vart på info möte och det ena med det andra. Intressant, så nu ska jag hem och klura ut vad jag vill investera i så jag kan tjäna en förmögenhet på att göra ingenting typ! ;) Haha, nääe, men det va verkligen en djungel detta med aktier och fonder alltså. Men jag hade ett kapital på X antal tusen vilket kändes rätt bra, pengar jag inte ens visste att dom fanns, det GILLAR vi starkt!

Skolan va rätt chill idag, hade juh UF och sen filosofi. Filosofin, gymnasiets största flumkurs. Vi fick förbereda oss inför provet som är nästa vecka. Jag gillar Kants filosofi, snacka sanning! Anyway, sedan stack jag till Shell, dock en jävla omväg inom city VBg, men va fan. Sedan gick jag till garaget och vänta på far. Vi fick tvättat av släpet med högtryckstvätten, det ser ut som om det va nytt nu. Riktigt fint blev det. (Y) Awesome!

Nu är jag på väg hem, sitter i bilen och bloggar. Jag ska hem sen och mocka tror jag, eller jaah mocka behövs i alla fall. Haha, men det finns andra alternativ också. Men vi får se, nu handlar pappa på korvmojjen. Sen ska vi bege oss hem, behöver inte köra eftersom vi har släpet med. Men nu måste jag stänga av datorn, den dör väldigt snart.

Hade biiiiaaaatches! (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar