onsdag, oktober 21

I skolan då.. :(

Jaah, som jag sa innan jag stack hemifrån i morse så va inte skolan särskitl inspirerande, detär den verkligen inte. Jag är dödtrött och vill bara få gå och sova nånstans. Bläääh! TRÖÖÖÖÖTT!

Har haft seg filosofi, gud att jag inte dog. Redigt segt. Anyway, ska ha småföretagande här sen. Inte så rockigt det heller direkt. Men, men jag får bara överleva helt eneklt.

Men det är en sak jag måste prata om; Jag simmade igår, som alla vet så simmar jag på tisdagar och torsdagar( okej, jag försöker simma bägge dagarna). Men det är inte grejen utan att igår så kom en skolklass dit och skulle simma. Med tanke på vad jag kommer skriva här snart så va det väll nått test att dom skulle klara av att simma. okej, visst dom tog upp förbannat mycket plats i poolen och va allmänt ivägen, så itne nog emd att det gjorde mej irriterad så står läraren till en elev och säger följande; "Detta är itne riktigt godkänt, what-ever-ungens-namn-va, Det får du träna på." Sen lämna hon ungen i poolen och gick därifrån. Guuuuud vad arg jag va alltså! Är det inte meningen att läraren ska hjälpa eleven att lyckas? Borde inte kärringen, rent ut sagt, förklarat för ungen vad han/hon skulle göra istället. Uppenbarligen inte, jag va så arg! Ibland tycker jag lärare inte borde för vara lärare.

Puss så länge bbys(L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar