fredag, oktober 2

Morr'n morr'n!

Några timmar sömn blev det till slut. Jag somnade med hur många tankar som helst. Nu ska jag i alla fall äta frukost och sånt. Sedan blir det skolan till sent i eftermiddag. Anyway, jag ska spendera hela min kväll i stallet. Jag behöver det nu, helst skulle jag inte ens vilja gå till skolan utan bara gömma mej under täcket, men det går inte för sej. Kom på nu att jag glömde bort att plugga till rättskunskapen igår, fan också! Det får bli lunch underhållning istället då. Jaja, vi höres!

Cowgirls don't cry,
ride baby ride,
lessons in life are gonna show you in time,
soon enough you're gonna know why,
It's gonna hurt ever now and then,
I you fall back on again,
Cowgirls don't cry

have a niiiice day biatches! (L) I'll just try!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar