lördag, oktober 3

Nedrans regnande

Verkligen hemskt väder vi fått idag eller?:O Okej, det är höst, men ändå ? Liksom vad är där för fel på liksom, minusgrader istället för regnandet? Hellre minusgrader än regn. Allt bara blir så omstädndigt när det regnar. Hästarna är i alla fall inne nu. Dom ville verkligen inte va ute, så dom fick komma in helt eneklt.

Smokie gick bra med tanke på att honinte ridits på ett par dagar. Satte in ett twisted wire och hon skötte sej fint och slutade dra i mej när hon tyckte dee va jobbigt, det hade inte min handled klarat idag. Så det gick fint trots allt. Är nöjd med henne. :) väl hemma så öste regnet ner så det va att lasta ur fort fort och sen ställa sej att mocka box illa kvickt. Hur som helst, Smokie fick sitt ulltäcke som jag för övrigt glömt av att jag egentligen köpt från första början. Haha, smarta jag; Lägg flera hundra på ett svindyyyrt täcke som jag glömmer bort att jag köpt. Well done honey! (Y)

Nu är det snart middag, vilket jag eller snarare min mage uppskattar, jag är gött hungrig nu!

Hade så länge biatches! (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar