söndag, oktober 11

Hej kära bloggisar!

Jaah, hallå igen jaah, nu kommer lite update från igår. :) Började med att jag och Ida provade ut klänning till henne, viktigt att den inte va förkort, för Magen är juh lite ivägen. :P Sedan trillade det in lite folk och middagen påbörjades. Tacos va det, så middag blev det och supandet började :) Mycket dricka blev det och utlåst på balkongen va jag. Haha, men jag och G förhandlade oss in till slut. Kvällen blev dock itne allt för lång, kom i säng rätt tidigt, jaah, vad ska jag berätta? Det hände inte så mycket speciellt. Jag och G skötte disken, Rediga är vi ;) Värsta cooperation.

Idag då så vakna jag piss tidigt som ni märkte, typ vid sju. Anyway, packade ihop mina grejer och gick enr till Kampenhof. Rätt skönt att slippa den tunga väsna, den tar Ida med hem när hon åker hem, så hämta jag den där ist. =) Nusitter jag på Överby och vääntar på mamma, är på väg hem egentligen, ska liksom hem och vända för sen åker jag på massage med Simone. :)

Puuussss bitaches;) Dresscoden från kvällen kommer sen förresten.:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar