torsdag, oktober 15

Finally @ home!

Till slut är jag hemma, hamande på Överby efter skolan av nån nedrans anledning, what ever. Skolan va reat idag, UF så det skrek om det för hela slanten! :D Awesome! ;) Nu är vi på G serru, jag och mina företagspartners! :D

Nu gäller i alla fall ett klädombyte, från Crocker jeans till mina kära Wrangler jeans, lonkisar under( Kallt ute och min lost of weight syns inte så mycket då) Från Canada Goose tröja till nån från Crocker. :) G-g-g-g-great! :D

Jag hade täntk va en redig unge och köra lite traktor efteråt, men skopan till den står intråklad bakom massa andra grejer som jag verkligen inte orkar flytta på, så det kan vi fetglömma. Jag ska gå in och plugga ist då :) Okej, jag ska försöka, brukar alltid hända massa annat kul som blir prio ett framför plugg.

Anyway, TTYL bitches och MARTIN! ;) <,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar