lördag, oktober 24

Pissigt väder!

Fy vilken tråkig dag egentligen! Grått, mulet, blött och bara allmänt blääh, inget kul alls verkligen. Varför ska det va sånt tråkigt väder, jag menar, va är det för fel på sol. MEn nu vet jag, det är oktobermarknaden i Vänersborg, självklart måste det va dåligt väder annars är där nått fel liksom. Det är som att det ska/måte regna på midsommar afton och var snöstorm på jul och nyår. Det är obligatorsikt helt eneklt.

I allafall, sitter här med frukostbordet och min dator. Jag känner hur huvudvärken börjar komma krypandes, jag fattar inte varför. Är det bara helt eneklt spännings huvudvärk eller vad är problemet? Svininfluensan-huvudvärk? Smittade Jenny mej igår när hon tittade in på jobb med sin huvuvdvärk. ? Jag blir galen på det.

End of gnällandet, nu får bli lite allvar här. Jag ska snart dra och jobba. Jobbar dubbel pass idag. Så jag ska jobba ikväll också. Rockigt värre, pengar blir det, med atnke på att jag typ inte jobbat nått i oktober kommer det verkligen att behövas. Anyway, Ska jobba lite i veckan också så det blir nog bra detta. :)

Vi höres av senare! Puss biatches! (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar