fredag, oktober 9

Istället för att!

Jooh, men istället för att sitta och läsa alla andras bloggar som uppdaterade svin sent igår kväll, kanske jag skulle skriva nått i min egen, eller hur? :P Haha, I alla fall GOD MORGON hur mår alla idag? =)

Jag själv mår bara toppen, sitter just nu och tuggar på min smörgås. Yummie, sedan blir det att slänga upp datan på rummet och åka till skolan, ska ut i kylan, usch! Sedan tror jag att jag ska börja duscha på kvällen innan jag går och lägger mej, ist för på morgonen. Mitt hår va så mycket lättare att hantera idag, sedan spar jag massa tid genom själva duschande och att blåsa det torrt. Mycket bärre att låta det självtoka gissar jag på . :)

Idag gäller i alla fall skolan och sen ska jag ut med Sandra ikväll, weiiiie :D Längtar!

Puss så länge huns(L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar