söndag, maj 3

Best in show och ny garderob

Som sagt så va det utställning idag igen. Uppe med tuppen i morse för att gasa hem till mamma och pappa. Där väntade mamma och Nattis redo att åka. Vi styra näsan åt Lidköping och Bernhardinernas special utställning. Nala fick en fin kritik men bara ett Very Good idag igen. Peppepupp som idag sprang i mitt koppel fick Excellent men inget CK. Fin kritik dock!

Men dagens fana den bar ändå Yoggi som skrapade hem hela alltet. Bir-långhår och Best in Show. Gissa om mamma va lycklig!

Väl hemma i Dalsland igen va det bara att vända för min bästa pusspuss tog sej tid i vårbruket att åka och köpa grejer till det som ska bli min garderob. Det är till viss del uppsatt; behöver handla lite mera galgar och några korgar. Bra dag om jag för säga det själv!

Vad har ni haft för er en strålande dag som denna?!?!? ♥

1 kommentar:

  1. Jag har varit ute på en underbart mysig ridtur med min lillasyster och mamma :D
    Kram

    SvaraRadera