torsdag, maj 7

Kurs-torsdag!

Jag fäller upp datorn och inser att inlägget jag skrev igår kväll inte alls hade blivit publicerat. Lite bitter, men jaja.

God morgon bloggisar! Hur mår ni? Hoppas ni har en alldeles underbar dag framför er! Jag ska iväg på kurs idag och i morgon med kommunal/LO så inget jobb mer för mej denna veckan. Ska bli intressant då detta har fångat mej en del det senaste.

Gårdagen då, jooh; vädret bjöd på uppehåll under arbetstimmarna = väldigt uppskattat! Att rens ogräs i pissregn kan verkligen kvitta. När vi ändå pratar väder, visst är det konstigt. Tycker ni inte? Ena stunden sol och uppehåll, nästa stund så regnar det som om helvetet brakat lös. Molnen på himlen har en väldigt konstig färg och form. Det är så jag blir lite rädd!

Jag slopade som sagt träningen efter jobbet och åkte direkt hem till Josie. Vi åkte till ridhuset och longerade lite. Tur min häst va en snäll häst igår och inte hängde utåt i linan. Jag kan inte hitta min longerlina med kedja. Den är putsveck så jag fick ta en utan, men det gick ju bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar