fredag, maj 29

Började men slutförde inte

Jag började på ett blogginlägg igår kväll, men något annat upptog mitt intresse så jag slutförde det aldrig. I alla fall;

Dagen igår va lite hektisk. Jag jobbade till fyra och sen gasade jag över Stallbackabron för att handla müsli och VSL till Josie. För att sedan gasa tillbaka över bron och åka till lilla mormor. Väl där plockade jag upp lite grejer, på vägen genom Vänersborg stannade jag på Jem&Fix och tog tag i inhandlingen av spån.

Min plan va att rida också, men för omväxlingsskull så kollade jag ridhuskalendern. Tur det(!!!) för ridhuset va stängt för dels hoppträning och även förberedelser inför Nuntorpsdagarna. Så ingen ridning blev det. Josie får ha en slappis-vecka helt enkelt.

Nu sitter jag ock M i alla fall i bilen på väg söder över för en weekend i Halmstad. Superroligt ska det bli. Rockabillynights med massa bra band och artister. Vi hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar