tisdag, maj 26

Vila sej i form

En rätt så slitig dag på jobb och med det sagt så lämnar vi det där.

Josie däremot var verkligen ljuset i mitt liv idag. Okej, det är hon varje dag, bland andra ljus som också är väldigt viktiga för mej. Trots att min lilla prinsessa haft två dagars vila så bara levererar hon när jag sitter upp och rider. Supersoft och mjuk för både hand och skänklar. Har en bra topline och jobbar bra in under sej utan att jag behöver kräva av henne alls. Hennes galopp, redan första galoppen(!!!), kändes helt Amazing. En bra holdtime, superfint framben som verkligen pointar, jag är såååååå nöjd med passet idag!

Idag va verkligen det bästa passet vi haft på länge med så mycket känsla utan särskilt mycket arbete. Så skönt att slitet det senaste ger resultat. Nu hoppas jag verkligen att detta håller i sej och vi kan fortsätta bygga på detta.  Jag behövde verkligen ett bra pass idag, för min egen skull!

Tack Good Girls Invited för att du ger mej hela dej när jag behöver det som mest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar