fredag, maj 1

Utställning och puppekläm

Upp vid sju i morse, duscha och fixa på mej lie smink. Sen tog jag lilla Nala och åkte hem till mamma och pappa. Slängde ut hästarna och mockade för Josie. De är så skönt att slippa göra sånt efter en lååååång dag med hundar.

Jag, mamma och pappa  hade alltså spenderat dagen i Lidköpings nybyggda bandyarena för att springa med lite hundar. Finfint resultat på Yoggi, Nala fick excellent och Peppe är en hund som behöver växa klart helt enkelt.

På vägen hem från Lidköping fick vi stanna och klämma på lite puppisar. Sååååå söta! Är så förtjust i den vita som är nästa längst till höger, inte den som ligger överst då. En liten fin hane som heter Bully. Fast mamma tycker jag ska ha den vita tiken isf. Tror det va den vita längst till vänster, Blanka. Får suga på den lite. Super gulliga i alla fall!♥
Har vart ute och gått en kort sväng med Josie när jag kom hem och nu ska jag byta lite kläder för att åka iväg på grillkväll. Wiiie!

1 kommentar: