torsdag, maj 14

Datorväska

Eftersom jag är lite rädd om min nya dator så funderar jag på om jag ska investera i en datorväska. Hittade skitsnygga väskor/fodral för massor av pengar som jag inte tänker lägga på en sån sak, typiskt. Känns som denna modellen skulle räcka väl.

170kr på Elgiganten känns helt okej för min plånbok just nu dessutom. Så frågan är, rosa eller röd? Där fanns en lila också tror jag. Får ta en sväng om där tror jag.
 
Är det nån mer än jag som inte har klämdag i morgon och ska jobba? Visst känns det konstigt, har fått påminna mej själv flera gånger idag att det faktiskt är torsdag och en arbetsdag till innan veckan är över. Men det borde väll gå rätt fort dom åtta timmarna. Upplopp mot fredag kl 16 och helg! Vad ka ni göra i helgen btw? Jag ska rida är då ett som är säkert. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar