tisdag, maj 19

Sköt i höjden

Jag fick nästan lite en chock när jag kollade min statistik.  Närmare hundra unika besökare både igår och idag utan att jag aktivt marknadsfört min blogg i diverse facebookgrupper. Roligt!

Idag har vart en lite kass arbetsdag. Pissregn gör mej inte lycklig på arbetet kan jag säga rakt ut! Nej usch! Som tur va kunde vi göra lite inomhus jobb, men vi hade ju ändå börjat ute och blivit rätt blöta trots regnkläder.

Eftermiddagen har vigts åt Josie, som alla andra eftermiddagar(!). Vad annars liksom??!?! Vi tog en sväng till ridhuset. En kort sväng, Josie gick super bra och var verkligen med mej så jag red kanske 35 minuter. Jag vill inte vara jobbig mot henne när hon gör sitt jobb. Sen skulle Nattis ha hästtransporten för att åka till sin hoppträning så det passade fint idag.

Nu checkar jag ut för idag. God Natt bloggisar! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar