fredag, maj 15

Hagbilder

Under tiden jag väntade på att mamma skulle komma hem med dragbilen så ägnade jag en stund med kameran i hagen. Eftersom jag inte riktigt kom överrens med Nattis systemkamera så blev där inte många bra bilder. Jäkla fokus-skit.
 Min fina Josie ♥


Lilla Sockan fäller ännu lite fölvinterpäls.♥
 
JOSIE, SITT!

Finaste Nala som tålmodigt väntade utanför hagen ♥
 
Jag hade ju tänkt åka och rida när mamma kom hem. Det kunde jag glömma, Josie hade trampat av en sko i hagen. Trött jag blir på tappskor alltså. Jag funderar ärligt på att låta henne ha sånna där toffelboots i hagen nu så jag slippa tappskorna. Tur hovis kunde komma i morgon i alla fall. 

2 kommentarer:

  1. Har bellboots på min hela tiden så trampar han inte av sig sina skor när han race 'ar i hagen:)

    SvaraRadera