söndag, maj 24

Dalslands Cruisingen

I love you!
 
Eftermiddagen och kvällen igår spenderades i en nercabbad Buick med älskade människor. Dalslands Cruisingen började i Bäckefors för att åka ett varv runt i Dalsland och sedan avslutas i Bäckefors igen. Jätteroligt trots att varenda hjärncell känns som den blåst ut ur huvudet efter att åkt i blåsten och kylan frampå kvällen. Min och Markus dag avslutades med dom andra på pizzerian inne i byn innan dom släppte av oss hemma hos mamma och pappa. In med hästarna som fortfarande var ute eftersom mamma och pappa varit och hämtat hem BeaBus. Det va inga glada miner vi fick när vi kom alldeles för sent enligt Josie och Sockan. Silver stod redan vid öppningen och väntade. 'Nu vill vi gå in!'

Tanken va att vi skulle vara vakna en stund till med kvart över tio så hade vi redan slutit dom blå. Rätt skönt ändå för jag vaknade i bra tid idag och kunde ta tag i min dag. Tyvärr så har jag jätte ont i nacken och känner mej som en halvinvalid. Har vissa svårigheter att vrida på huvudet. Jag vet inte om det beror på blåsten igår eller att jag inte sovit i min egen säng natten som var. Jaja, det går över snart hoppas jag!

Nu ska jag inta sängen och med en god natts sömn ladda för en ny vecka på jobbet. Vi hörs i morgon.
   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar