söndag, november 1

Getting it

En produktiv dag måste jag säga; jag red Josie i förmiddags. Nattis hjälpt mej idag också. Ibland är det så nyttigt att ha nån på marken som kämpar lika mycket som jag gör. Nattis kritiska öga är ovärderligt, hon kan sätta ord på allt!

Markus mockade och fixade under tiden jag red så när jag ridit klart och vi pussat färdigt på Snäckan så åkte vi hemåt igen. Jag öppnade min kalender och insåg att "faaaan, jag har telefonmöte idag!" Jag hade styrelseuppdrag att göra som jag skjutit undan för studiernas förmån. Jag fick helt enkelt ta tag i det innan jag dök ner i dom gamla mattetentorna. Jag har för övrigt tuggat mej igenom två tenor och är snart klar med den tredje.

Nu efter mötet släpper jag alla måsten för dagen och slappar i soffan. Hjärnan är seg som kola och kan omöjligt ta in mer idag...
      ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar