lördag, november 28

Packad vecka

Hej allihopa! Det va några dagar sen nu... vilken vecka jag haft och än är den inte över(!). Jag har bara inte haft tid att sitta här och förtälja er om vad som händer.  Onsdagen bjöd på skolan och 50år kalas på skolan är jag gick i låg- och mellanstadiet. I LRF's namn skulle jag dela ut kos reflexer och jag tror kossan Linda va det populäraste på två ben, har ni hört va? En ko på två ben(!!!). Skolans event slutade först halv åtta så det blev en sen kväll i stallet hos Josie.

Nattis hade ridit henne under dagen som tur var så, hon hade inte så ont av att jag kom sent. Josie hade skött sej fint under dagen tydligen och gjort fina byten. Duktiga Josie!

Torsdagen bjöd på en saftig dag i skolan med projekthandledarmöte, PBL-gruppsmatte och Algebraföreläsning. Markus va hemma vid när han behövde ta 45minuter så han mockade och fixade åt Josie då. Alltså behövde jag inte åka upp för att göra det sent efter skolan så jag tog en välförtjänt kväll hemma i soffan.

Fredag morgon var stallmorgon. Josie skulle få massage så morgonen igår betydde kvalitétstid. Sedan gasade jag iväg till skolan och jobbade med min kop-grupp. Vi arbetade på bar och sedan skyndade jag hem, duschade för att sedan åka till Gestad igen på bygdegårdens 70-årsfest. Jag avvek tidigt och klockan tolv såg jag på klockan sista gången.

Nu blir det frukost, så ha en toppen lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar