fredag, november 13

x-tra allt + rubbet

God morgon! Klockan är 07.16 och jag har avslutat frukosten, klätt, mej sminkat mej; jag är klar att åka till skolan egentligen. Men först måste jag ju säga hej till er alla! Vad ska eran fredag den trettonde(!) bestå av? Skola, jobb? Tell me!

Jag har här under morgonen lyssnar klart på en podd, jag gillar att lyssna på hela poddar, inte shortversions, dnen idag va hela 83 minuter lång så det drog iväg lite i tid så har fått dela upp den på två. Den handlade i alla fall om Sabine Andersdotter Grundare till Talent & Partner. Superinspirerande kvinna med ett uttryck jag fastnat för lite 'x-tra allt + rubbet'.  Lyssna på den!

Jag får väll säga att gårdagen gick i tvåhundra och jag hann inte med att blogga. Skolan va intensiv, sen gasade jag hem till Josie; mockade och pussades lite, sen hem och hämta M för att åka till Uddevalla och handla lite grejjer. När vi ändå va där så handlade jag grejer till ett projekt i sadelkammaren, ni får se senare. Väl hemma va jag helt slut och tvättade av mej sminket, borsta bisserna och sen sov jag!

Nu ska jag fila på ett inlägg här, sen dra till skolan, vi hörs! 

*note; jag skulle ta kort på min frukost, men det glömde jag bort. :( *

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar