fredag, november 6

STUDIEFRIDAG

Idag tänker jag verkligen inte tänka den minsta tanke åt studier idag, utan ska bara njuta av att ha kommit i mål i den första läsperioden. Det är en underbarkänsla och igår kväll kände jag mej verkligen helt urladdad! Det fanns liksom inte det minsta energi i min kropp till övers. God morgon förresten! Jag vaknade med världens huvudvärk i morse, men det börjar gå över....

Vad ska ni göra idag? Här hemma står på tapeten att fixa klart vinterhagarna som varit lite av ett vilande projekt under den intensiva studietiden här. Vi grejjade nästintill klart en hage igår eftermiddag, där ska sättas dit ett gridhandtag sen är den hagen färdig. Då ska det upp ny tråd i en hage och en annan hage ska stolparna ryckas upp och bytas ut mot nya och sedan också ny tråd.  

På tal om staket, vad är erat drömstaket? Jag älskar trästaket egentligen, svart eller natur. Nackdelen med trästaket är ju att du måste fortfarande hålla på att stri med tråd av nått slag. Så detta här plaststaketet har blivit lite av en ny favorit.
Bild framgooglad och "ärligt stulen" .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar