tisdag, november 17

Vila en stund på soffan

När jag trillade in genom dörren förut var jag helt slut! Så istället för att ta tag i måsten så startade jag lite "yoga-musik" på mobilen pluggade i den till högtalarna och la mej på soffan för att powernapa. När jag ska powernapa såhär så vill jag inte sova mer än max 30 minuter. Ni känner väll till powernaps-reglerna? Jag vet att det tar en liten stund för mej att komma ner i varv från det att jag lagt mej ner och somnar så jag sätter telefonens timer på 45 minuter. Det är lagom för mej.

Så nu en stund senare så har jag vaknat igen, betat av några projektgrupps-måsten och är rätt så pigg. Tänk vad lite sömn kan göra! Markus bror med flickvän kommer förbi på middag och tårta, dom va bortresta i helgen, så jag får väll ta tag i maten...

Josie fick en dag off idag eftersom vädret är pissigt och Nattis skulle på hoppträning, alltså ingen transport hemma. Vi hörs senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar