tisdag, november 3

Ladda om

Hej allihopa! Jag hoppas ni haft en bra dag. Min eftermiddag har varit riktigt seg. Det där att ladda om och förbereda mej för en ny tenta på torsdag va inte det lättaste... *sad face* Hoppas att mitt mode är annat i morgon då jag verkligen kommer behöva slita varenda vaken minut.

Tentan idag då, hur gick den? Jag behövde ju såklart 11poäng(11+3=14), inte nio för att klara mej. Jag gav lösningar för 18 poäng, så jag hoppas att den lilla marginalen på sju poäng ska räcka. Resterande tolv poäng va jag rätt lost på, inte helt, men i huvudsak... Det visade sej när jag kom hem att ett tal, a) och b), hade jag i stort sett rätt svar på bara att det stämde inte fullt ut(decimaler hit och dit) när jag räknade på det... Typiskt jag skulle skrivit det jag testade mej fram till och hoppats att det räckt med ett svar utan lösning och kanske i alla fall fått ett poäng.

Jaja, går det så går det, annars finns det omtenta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar