söndag, november 8

Tidig söndagmorgon

Vilka kontraster det finns i livet, lördags kvällen igår, vad gjorde du? Va du på tentafest kanske? Ute på nått annat galej? Vill ni veta vad jag gjorde? Förlöste hundvalpar. En rätt påfrestande kväll slutade i fyra hundvalpar som jag nu sitter och passar när dom ligger och snuttar. Kontraster, kontraster...

Planen idag är att åka till farfar och äta lite kakor, mest troligt dammsugare. Hur ska ni fira fars dag? Gör ni det till en stor grej i familjen, eller håller ni det lite simpelt? Vi är nog en lite mer simpel familj tror jag, vi äter kanske lite tårta eller så... men vi gör det inte till en stor grej det här med "högtids-dagar".

Vi hörs lite senare!

1 kommentar:

  1. Jag åkte 38 mil bil hem från WRAS höstkonvent igår kväll, valparna hade varit mysigare tror jag :-)

    SvaraRadera