torsdag, november 12

Höstig morgon

Det är nästintill kolsvart ute och jag ser i skenet från lampan att det har i alla fall regnat ute då rutan är blöt. Höst! Jag är i slutklämmen på min frukost, smoothie och mitt bakverk sen igår, mugcakes fast i ugnen, så det blev nästan som muffin, fast nyttiga. Supergott!
Dom två till vänster är med äpple och kanel, sen är det hallon i den ena och björnbär längst till höger.
Idag står skolan på tapeten hela dagen, föreläsningar från kvart över tio till fem i em. Jag ska snart gasa iväg till skolan ändå, vi ska mötas i våran projektgrupp i KOP-kursen och prata om vad vi ska ha för ämne på vår rapport. Efter fem är min plan att åka hem till Josie. Det kommer ju vara mörkt redan så får se hurvida jag rider eller inte.

Nääe, hörröni.  Nu måste jag pysa. Vi hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar