måndag, november 23

Ny vecka, nya tag!

Hej allihopa! Jag har inte dött! Min helg har bara inte varit som jag hade tänkt mej riktigt. Fredagskvällen slutade i lite för mycket alkoholintag i samband med badtunnebad och krabbätning. *suck* Lördagen går till världshistorien som den värsta bakfylledagen ever, och jag lämnar det där och avslutar det med fyfan alltså....

Gårdagen va familjedag med Markus pappa. Fika bowling, korvgrillning på berget i kylan och bankettmiddag på kvällen. Supertrevligt!

Nu, måndag morgon klockan är lite över halv åtta och jag sitter redan i skolan(!). M behövde skjuts till jobbet och jag iddes inte åka hem emellan så här sitter jag nu. Väntar på att restaurangen ska öppna så min hungriga mage kan mättas lite. En dag full med skolan och en vecka fullspikad med skola och andra aktiviteter. Let's do monday!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar