tisdag, november 10

God eftermiddag

Heeeej allihopa! Hur mår ni och har ni haft en bra dag? Jag hann inte riktig med att blogga i morse, eller nu ljög jag. Jag ska förklara, mitt sista inlägg för igår, det skrev jag klart i morse innan skolan. Jag började igår kväll, men så ville M låna datorn och under tiden så däckade jag i soffan. Men inte dog nån för det väll?!?!

Nine-fifteen i morse satt jag i alla fall i C120 för introduktionen av den nya kursen; kommunikation och projekthantering. Jag tror det ska bli superintressant! Jag bläddrade igenom böckerna igår och gjorde ett digitalt test kopplat till en bok av kurslitteraturen. Kan säga att det stämde nog ganska bra... och jag fick begrepp på karaktärsdrag jag har.

Eftermiddagen sedan har spenderats i stallet. Josie och jag har haft ett pass med leadchanges. Nattis fick komma ut och hjälpa oss för jag blev lite lost i detta här med nya sidor och sånt där. Vi fick till några toppenfina byten åt varje håll, duktiga Josie! Det hade varit så skoj att åkt på Nina-clinicen som är i helgen och få lite expertinput. Men jag har varken råd eller bil som är frack nog att dra släp till Skåne tur och retur som det är nu. *disapointed face*

Om några timmar ska jag på möte med LRF, så det blir min kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar