torsdag, oktober 8

Another trophy

Idag hade ett AQHA-brev trillat ner i brevlådan... Min första tanke var "vad ska dom nu ha betalt för". Men tji fick jag! När jag öppnar brevet så talar det om att jag och Josie förtjänat ännu en Award, en ny trofé häst är på väg hem då vi tjänade vårat första Open AllAround på Nationals.

Förvånad? JA! Jag hade väll inte räknat med att mina halvtaskiga placeringar i Senior-klasserna skulle räcka till ett all around för ena domaren. Men jojjo! Detta betydde ju även att poängen från Nationals kommit in till AQHA och borde ligga på AQHAs memerservice sidor. Så jag loggade in på den nya sidan efter lite meck och insåg då att vi också hade tjänat Open AA Runner up för den andra domaren. När jag ändå va inne kollade jag amatör-poängen och det står att vi blivit Allaround och Runner up i amateurdivision också!

Så denna säsongen slutar väll i sju troféhästar, jag tänker köpa amatör-hästen också.


Good Girls Invited, you're amazing! ♥

5 kommentarer:

  1. Vad roligt med troféer, får vi se dem på bild? Vad roligt att framgångarna uppmärksammas!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Där finna bild lite längre bak på dom fem jag redan har här hemma! :) Visst är det roligt!

      Radera
  2. Grattis! synd att Apha inte har nått liknande vi får aldrig några hästar(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tråkigt! Dock har APHA finare diplom. AQHA diplomen är astråkiga så där skiljer det sej...

      Radera
  3. Vad kul, grattis! Deras trofé-hästar är så fina :)

    SvaraRadera