söndag, oktober 11

Sjukstuga på ingång

Känsla av en kniv som skär i halsen och ett tungt huvud. Markus hade sjukstuga veckan som gått, nu är det min tur. *suck* För min del kan det kvitta men det är väll så det är... Tänk att under mina tidiga tonår va jag ALDRIG sjuk, jag tror inte jag va sjuk en enda gång mellan 11-15 år. Immunförsvar utav stål verkligen. Idag så håller jag mej så långt ifrån sjuka människor som möjligt i rädsla för att bli smittad. Dock är det ju lite svårt att hålla sej borta från en människa man delar sitt liv med.

Jag har i alla fall varit hemma hos Josie, mockat och fixat klart så mamma och Nattis bara kan ta in henne i eftermiddag. Jag rider inte idag heller som ni kanske förstår. Min plan är att försöka plugga lite mera matte inför duggan under dagen, med en stor the-mugg bredvid mej. Första koppen är redan slut.

Vi hörs senare!

1 kommentar: