torsdag, oktober 15

Tråkigblogg.se

Just nu är nog min blogg astråkig, men jag är ungefär lika astråkig. Den här jäkla förkylningen kan då ta knäcken på mej. Spenderade hela dagen på soffan igår, har spenderat hella förmiddagen här och kommer spendera eftermiddagen här också. Bihålorna gör ont, huvudet värker och jag är helt orkeslös. Nala har intagit nån form av skyddsposition och har legat här nedanför soffan hela förmiddagen. Lilla söta hund!

Förkylningen har  ju i alla fall valt rätt tidpunkt att invader min kropp. Med datorn inkopplad till tv:n står congress på hela eftermiddagen här. Idag ska det blir trail, igår va det pleasure driving, pleasure och hunter. Mycket fina hästar! Rid-abstinensen blir ju dock inte mindre av det. Jag vill bli frisk så mitt liv kan go back to normal.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar