fredag, oktober 16

Fin fredag

Vilken skönt fredag trots allt, min näsa svider lite, vilket ph-värde har snor egentligen eftersom det känns som det fräter sönder näsborrar samt mellan överläppen och näsan när man är förkyld...? Jag ogillar!

Det blev en pussig morgon i stallet innan Josie skulle gå ut i hagen. Jag tror hon förstod att jag saknat henne massor för hon stod snällt och lät mej typ mordhålla hennes huvud så jag kunde överösa henne med pussar! Älskade ponniehest ♥

Jag har under en stor del av eftermiddagen sen slipat på ett inlägg som nog kommer trampa folk på tårna och röra om i grytan lite.... För att sedan åka med Nattis upp på Kroppefjäll och kolla ut vart vi ska fota lite. Jag känner verkligen att det behövs nya bilder till bloggen och en ny design, så vi ska börja där. Därför har jag blåste av Josie, ville verkligen inte duscha henne nu när det är kallare ute, sprayat manen med glans och hoddat henne så förhoppningsvis ska den ligga ner i morgon och inte stå upp som den mohikanman hon har. *blink*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar