tisdag, oktober 20

Effektiv eftermiddag

Tiden sprang bara iväg för mej när jag pluggade, jag fortsatte med mitt memory och har gjort så långt jag kunde i instuderingsfrågorna. När det började komma uttryck jag aldrig hört talas om innan avslutade jag. Vi har några föreläsningar kvar innan tentan så. Ska skriva ut mitt lilla projekt i morgon hemma hos mamma. Efter det tog jag tag i lite algebra och derivata. Än så länge känner jag att jag liksom har koll på det där med derivata, snart kommer en käftsmäll, hoppas det håller i sej!

Jag och M har tagit ett dopp i bubblet, asskönt 40grader varmt! Det är verkligen superlyxigt att ha en uppvärmd bubbelpool så, nått otroligt avkopplande.

Min plan är att kliva upp tidigt i morgon och plugga lite mera algebra innan jag åker upp till Josie och ger henne sin beskärda del av min dag, innan jag måste iväg till skolan för fyra timmars föreläsning i Algebra och Envariabelanalys. Could be fun! 


TTYL bitches!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar