tisdag, oktober 20

Late Hello

Ett sent hej här idag! Jag valde att plugga en stund i morse, alltså fortsätta med mitt memory, innan jag åkte upp till Josie. Nu är jag hemma igen och ska snart fortsätta med studerandet.

Josie fick en stunds tömkörning förut, eftersom hon haft lite ofrivillig vila på grund av min hälsa så ville jag inte sitta upp det första jag gjorde. Det brukar aldrig ge en bra känsla ändå. Så vi tömkörde en stund och la in ett backpass på 6 minuter mitt i för att sedan tömköra lite utan inspänningar och verkligen jobba framåt som avslut. Duktig ponny!

Efter så fixade vi med ytterligare en vinterhage hemma, så det tar sej nu, detta är dessutom en helt ny hage där ingen häst gått innan. Men fortfarande en del att greja med så projekt pågår liksom....

Nu ska jag fortsätta med mitt studieprojekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar