torsdag, oktober 8

Getting it done

Vilken fantastisk start på denna dagen! Som ni förstår spenderades den på Josies rygg. Vi började dagens jobb med att sätta första bytet för dagen, tror ni jag va lycklig när vi satte det första?!?!? Såååå superlycklig! Under tiden jag red analyserade jag lite och jag vet att när vi satte ett leadchange hade jag ett visst approach fram till det att jag bad Josie att byta... Men jag vet inte om jag hade det till dom bytena vi inte satte... ? Hmmm.... antagligen inte.(?) vi avslutade dagens pass med att göra ett byte på rakt spår, perfekt!
Efter jag ridit står Josie nästan alltid utan grimma en stund efter jag tränsat av undertiden jag sadlar av och tar av benskydd och sånt.
 Jag hade en liten tanke igår om jag skulle åkt till skolan idag och pluggat lite med några kurskamrater, men jag insåg att jag behövde fixa lite i stallet, köpa nytt spån till min Queen bland annat. Så skolan fick stå tillbaka  för måsten. Därför ska jag ta tag i det nu, fördjupning i derivatan väntar.

Hur har eran torsdag varit?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar