fredag, oktober 23

Happy Friday!

Äntligen fredag, det är sjukt hur fort dagarna går egentligen. Igår va väll en vart dag, ingen har väll missat händelsen på en skola i Trollhättan igår. Ärligt talat så vet jag inte vad jag ska säga om det så jag lämnar det osagt....

Planen för idag är att åka hem till Josie här alldeles strax. Ska försöka mej på att rida, jag tömkörde bara igår då det blåste så förbaskat och vi brukar skojja om att varenda hjärncell blåser ur huvudet på henne, för hon är heltokig när det blåser som det gjorde igår, blir rädd för allt typ. Men när jag jobbade med henne skötte hon sej perfekt så jag hade nog kunnat rida med fact i hand. Sedan va väll tanken att fortsätta fixa med hagarna, får se hur det går, min rygg värker än... :/

Nu ska jag ta tag i dagen, vi hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar