måndag, oktober 19

Making memory

Nu pratar jag inte om minnen utan om ett riktigt 'memoryspel'. Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna plugga in så mycket teori som är till tentan i BAT på ett effektivt sätt. Det är liksom lite om så mycket... Hoppas att detta ska vara ett bra sätt för mej. Det är i alla fall vad som tagit upp hela min kväll. Nu har jag parkerat mej i soffan lite innan det är dags att dejta kudden.

Föreläsningen om skogsbilvägar idag va super intressant och lärorik. Ytterligare ett arbetsområde som jag skulle kunna tänka mej att arbeta inom.  Efter skolan åkte jag hem till Josie och mockade oh fixade åt henne. Jag borde ridit men jag ville faktiskt inte. Inspirationen va lite som bortblåst. I morgon är en föreläsningsfri dag så då kör i på våran morgonrutin med ridning på morgonkvisten.

Vad tycker ni om den nya designen btw?

2 kommentarer:

  1. Kan du förklara lite mer om hur du lägger upp memoryt? Det låter som något för mig nu när jag har mycket grammatik som ska pluggas in och det går lite trögt :-)

    SvaraRadera