tisdag, oktober 27

Då kör vi lite plugg

Morgonen har börjat i sadeln, trots att mitt sug inte har varit så stort att rida mår jag alltid mycket bättre inombords när jag har spenderat lite tid i sadeln. Samtidigt som en är en del av mitt perfektions-jag så är det lika viktigt som rekreation för mej. Vi fortsatte att jobba på lite byten och mjukgörande. Eftersom vänster till höger är okomplicerat numera så har jag försökt mej på lite höger till vänster vilket idag inte va så lätt. Vi fick till ett eller två, dom andra... jaah... vi lämnar det där och hoppas på bättre resultat nästa gång.

Jag har bestämt mej för att sitta hemma hos mammie och plugga istället för hemma och mej och M ensam. Jag har prioriterat bort matte för lite bygg-studier, så idag ska det blir algebra.   

Vi hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar