onsdag, oktober 21

Ta i redigt med ryggen

Min ländrygg! Ajajaj! Jag har nått så pass ont i ryggen kan jag tala om. Jag skulle hjälpa Nala upp i Chevan i morse när vi åkte hem till Josie och fröken Linda tog i för att lyfta upp den lilla hunden, tog i med ryggen antagligen för satan vad ont det gör, typiskt!

Jag har i alla fall spenderat morgonen hemma hos Josie, idag satt jag upp och red ett gymnastiskt pass i mycket trav. Mycket pivoter, 3or och 4or i kombination med 7or och och 8or. Jobbigt sa Josie, nyttigt sa jag. Övningar som på hennes kunskapsnivå är bra för att f henne att använda sin kropp på bästa sätt. I sidepassen märkte jag att hon inte alls va lika med för högerben som för vänster, vilket jag inte kunder relater till så mycket i sjuan, men i trean. Vi galopperade inget idag då jag inte kände att det va nödvändigt utan jobbade på i jog/trav istället.

Nu har jag i alla fal ätit lite lunch, duscha, sminkat mej, borstat bisserna och kammat hårt med fingrarna igen(!). Nu har jag glömt den jäkla hårborsten i stallet varenda dag! Trött jag blir på mej själv.

Vi hörs senare, nu drar jag till Trollhättan och föreläsning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar