lördag, oktober 24

Skulle vila men...

...ni vet ibland när du tänkt att du ska vila en stund, men du får inte riktigt ro i kroppen...? Du ligger där, vänder och vrider dej, blundar, men ögonen vill inte vara stängda. Så är det nu, egentligen är jag rätt matt, men jag kan bara inte komma ner i sova-modet. alltså sover resten av familjen en stund efter maten, medan jag sitter uppe framför brasan och myser.

Jag måste berätta en sak, jag red Josie igår och hade ju egentligen bestämt med mej själv att jag inte skulle göra några byten, men jag kunde inte låta bli. Några byten vänster till höger, super fint! Provade höger till vänster och Josie fixar det på fjärde försöket! Jag va inte bara lite stolt då, vi som inte ens brytt oss om att byta åt det hållet för jag vill inte ge hennes hjärna för mycket eftersom det varit stressat för henne förut med byten. Som ni förstår va jag jättenöjd med henne igår!

Jag her egentligen inte så mycket mer att berätta... Jag och Mamma har gått en sväng på den årliga marknaden i Vänersborg, fasen va folk och fasen va skit som säljs! Klarade oss precis från regnet som tur var, gå blöt där kan då kvitta. Det blir en kväll hemma med mammie och pappie, familjärt och kärt.♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar