onsdag, oktober 7

Stallfri dag

Dåså, onsdag vecka 41 är avverkad. En dag som har bestått av skolan och studier hela dagen. Kvart över åtta i morse satt jag på dagens första föreläsning om elinstallationer och elsäkerhet. Intressant, fast jag tror nog gårdagens föreläsning om elnätet i Sverige, alltså elens väg från produktionsplatsen till nätstationer och kabelskåp, sista stoppet innan det dras ledningar in till hus och byggnader, vad lite mer intressant.

Eftersom min Algebra-föreläsning idag slutade så sent som fem så hade jag bett om hjälp med Josie idag. Mamma har haft med henne ute på en promenad med hundarna. Sånna här stallfria dagar så kan jag konstigt nog sakna Josie massor. Min känsla är så jag vet inte, jag tänker på Wiz Khalifa låten när jag saknar Josie...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar